Марія ПАЛИВОДА: «Мрії оживають на подіумі Fashion Time»
ArtModels
Марія ПАЛИВОДА: «Мрії оживають на подіумі Fashion Time»

Марія ПАЛИВОДА: «Мрії оживають на подіумі Fashion Time»

Цій жінці все під силу. Граційна, розумна та цілеспрямована, вона точно знає, чого хоче від життя та в чому полягає секрет успіху. Своїм прикладом вона доводить усім навколо, що якщо ти хочеш змінити своє життя, то вік цьому зовсім не перепона. У минулому викладач, а нині успішна бізнес-вумен, яку знають чи не усі дизайнери міста Рівного, адже саме вона є координатором найстильнішого проекту компанії ARTmodels® – модної події Fashion Time. Саме з її приходом у цей проект він отримав нове дихання, новий розвиток і нове прочитання.

Марія ПАЛИВОДА, окрім усього, також вміє вдало балансувати між кар’єрою, сім’єю та саморозвитком. Вона отримує задоволення від роботи, від людей навколо та від життя загалом, бо розгадала для себе свій власний секрет щастя. Тож про це, а також про те, що привело її з університету до моди, про любов до подорожей та улюблені місця, а також про те, як відчувати себе справжньою жінкою та як досягти особистого успіху Марічка розповіла для читачів ALSM.

Розкажіть, як розпочалася Ваша співпраця з ARTmodels? Що привело у цю компанію?

Історія наших стосунків бере початок від нашого знайомства в один із днів відкритих дверей, які проводить Оксана перед початком нового навчального сезону. Пам’ятаю, я прийшла туди зі своїм сином Володимиром, якому тоді було 6 років. Нас зацікавив курс ораторського мистецтва, оскільки йому подобалося багато говорити. Наше навчання тривало лише пів року, так як в його групі не було більше хлопчиків і сину було трішки незручно в компаніїї дівчаток. Проте саме тоді я й познайомилася з ARTmodels та усім, що там відбувається. Після цього я слідкувала за діяльністю цієї компанії в соцмережах. І ось одного разу Оксана на своїй сторінці написала пост про те, що шукає нових людей в команду. У той момент мені це дуже припало до душі і я написала, що хотіла б спробувати. Це співпало з тим періодом в моєму житті, коли я прагнула кардинально щось змінити, мені дуже хотілося якогось креативу, творчості. Тож ми зустрілися з Оксаною, поговорили, і майже відразу я погодилася.

Перший досвід нашої плідної співпраці – це ХV Ювілейний сезон Fashion Time.

Це було моє бойове хрещення. Із того часу я #LoveARTmodels.

Як змінилося Ваше життя з ARTmodels?

Перше, що змінилося в мене з приходом в компанію ARTmodels – це саме сприйняття світу. Я ніби одягла рожеві окуляри в хорошому сенсі. Тому що це – компанія, яка пов’язана з красою, творчістю, добром, гармонією, яка об’єднує навколо себе талановитих людей. Ти постійно перебуваєш в цій особливій атмосфері та поступово сам починаєш змінюватися.

Великим плюсом цієї роботи стало те, що у мене з’явився гнучкий графік роботи, відповідно я могла більше проводити часу із сім’єю та приділити більше часу сину, який тоді навчався у другому класі. Для мене це було дуже важливо.

Надзвичайно приємною особливістю роботи в ARTmodels стало знайомство із багатьма новими суперкрутими, талановитими, успішними людьми. Можу сказати: з часом в мене радикально змінилося коло спілкування. З’явилися нові друзі, звичайно, це не ті друзі дитинства, яких ти знаєш все своє життя, це нові люди, з якими мені комфортно та яким я довіряю.

Можу відверто сказати, що зміни в моїй професійній діяльності стали потужним поштовхом до змін мого внутрішнього світу. Ніби запустився якийсь потаємний механізм, який був у стані спокою й чекав свого часу, щоб почати новий етап.

Ви сьогодні є координатором проекту Fashion Time. Із чого почалася робота у цій галузі? Чому саме мода? Звідки така любов до показів?

Мода, тому що я ЖІНКА. А жінки – це завжди красиві речі, сукні, сумочки, прикраси та шопінг (я в минулому великий шопоголік).

Коли прийшла працювати в ARTmodels, якраз готувався проект Fashion Time, в який занурилася одразу з головою.

Основним моїм завданням, на той час, було знайти нових учасників та партнерів. І, на мою думку, я з ним справилася «на відмінно». Саме 15 сезон став дебютним для багатьох талановитих дизайнерів таких, як Руслана Юрчик, Оксана Крижановскі, Вікторія Чукарова, Ольга Вишневська. Вперше була представлена колекція тепер вже улюбленого дитячого магазину «Кolibri Kids».

Наступним моїм випробовуванням став міні-показ під відкритим небом до дня міста, на якому я була вже основним координатором. А 16-ий сезон Fashion Time я вже, як говориться, взяла під ключ – від концепції до продажу квитків. На ньому дебютували дизайнер Катерина Гончарук з своїм жіночним брендом BOUDOIR та магазин італійського одягу «Creativ». Тоді ж почалася наша співпраця із багатьма майстринями, які представляли свої вироби в шоурумі.

Важливою складовою Проекту є Конкурс молодих дизайнерів 1Look. Із моїм приходом у компанію кількість учасників зростає з кожним сезоном. Останній 1Look V у нас було 15 конкурсантів. Це унікальна можливість для початківців продемонструвати свій талант глядачам. Цей проект став стартом для багатьох місцевих дизайнерів у місті таких, як Юлія КОВАЛЬЧУК, Анна Павлюк, Жанна Грабовська, Валенсія, Наталія Масюк.

Також я активно працюю над тим, щоб у Проект заходили нові партнери. Останні сезони нас підтримували торгова марка «Щедрик», «Estel», «Marengo», «Fragolino», магазин «WINETIME».

Я провела сотні зустрічей і познайомилася із багатьма цікавими та успішними людьми. Виявилося, що саме спілкування це основа в моїй роботі, а любов до моди та краси це як додатковий елемент.

Відповідно я як нова людина бачила, що в Проекті треба міняти, де й звідки починати, щоб це був не просто іміджевий Проект, а щоб він був ще й рентабельний, щоб не лише окупив себе, а й давав заробіток тим людям, які над ним працюють. Мій погляд свіжими очима дав поштовх до розвитку цього Проекту.

Кожний новий проект – це як нова історія у багатотомній книзі. Мені надзвичайно подобається створювати красиві та захоплюючі історії. Це те, що мені близько.

Із якими труднощами доводиться найбільше стикатися у роботі?

Що стосується проекту Fashion Time, то в нас завжди лише одна найбільша проблема – це місце проведення, адже в Рівному поки немає такої відповідної локації, яку б можна було використовувати постійно. Для того, щоб зробити гарне шоу, потрібно хороша локація, світло, звук, спецефекти. Це завжди коштує дуже дорого. І якби у нашому місті з’явився якийсь такий концерт-хол, наприклад, облаштований під наші заходи, то це зняло б дуже багато питань.

Але, разом з тим, відсутність сталої локації, провокує нас на пошук нових і нестандартних місць для втілення наших ідей. Тому у всьому є свій плюс.

Яким бачите розвиток проекту Fashion Time у майбутньому?

Чесно кажучи, після останнього сезону Fashion Time я глибоко задумалася про майбутнє Проекту.

Він був фантастичним. Два дні повного ексклюзиву! Два дні насиченої програми з новими обличчями, новими колекціями. Шикарне інтро Каті БОНДАР з професійними гімнастами, які виступають по всьому світу із найвідомішим Cirque du Soleil. Поєднання краси та сили людського тіла із світловим шоу – це неймовірне видовище.

Два конкурси, Конкурс молодих дизайнерів 1Look та дитячий конкурс BestOfStyle, до речі, в останньому були учасники із 5 міст України.

Презентація нового формату #МОДНАПЛАТФОРМА, де вже визнані професіонали та митці могли поділитися своїм досвідом із молодими спеціалістами. Діючий шоу-рум, де можна було не лише подивитися речі, але й відразу їх придбати.

Унікальні колекції, мегакруті дизайнери і шалена команда людей, яка робить це свято краси!

Я безмежно вдячна всім, хто робить проект Fashion Time. І мрію, що колись він стане настільки прибутковим, що наша команда зможе отримувати не тільки моральне, естетичне задоволення від зробленої роботи, а й матеріальне.

Бо коли ти вкладаєш купу енергії, сил, грошей, нервів у проект, але не отримуєш від нього своєї ейфорії від матеріальної сторони, то починають з’являтися в голові думки, чи варто вкладати стільки. Але наразі емоції вже вщухли, і ми готуємо новий ювілейний 20-ий сезон. Шукаємо нових дизайнерів, розробляємо стратегію, працюємо над пошуком нових неординарних задумів.

Ми завжди намагаємося зробити більше шоу, ніж просто класичні покази.

До речі, невдовзі у нас в офісі ми відкриємо новий шоу-рум, який буде називатися «Fashion Time Нall».

У ньому молоді дизайнери, які ще не мають своїх брендових магазинів, зможуть розміщати свої колекції. Це буде ще одна зона дотику дизайнерів та їх клієнтів, місце для однодумців та поціновувачів красивого. Плануємо організовувати там фотосесії та закриті Fashion-вечірки.

Що ж таке Fashion Time?

– «Fashion Time» – це Перша у Рівному модна подія. Перша не тому, що вона вперше відбувається, а тому, що передова, і більше ніхто навіть не намагається повторити те, що робить ARTmodels. Модна, бо, як я завжди кажу, мода – це не тільки одяг чи сумочка з нової колекції. Модно – це стиль життя! Сьогодні модно бути здоровим, займатися спортом, вживати корисну їжу, турбуватися про екологію, одягатися в українських дизайнерів, тобто все, що зараз є на піку популярності. Завжди модно бути вихованим і дотримуватися правил етикету. Тому в нас на події є поєднання must have і традиційних, сталих постулатів. Ми завжди підходимо до організації проекту глибоко, завжди вкладаємо туди якусь ідею, обігруємо її, щоб це було глибше, ніж просто нова колекція, додаємо якоїсь душевності, щоб людину зачепило, змусило про щось задуматись.

Минулого сезону, не знаю, чи це було вперше, але Ви виходили на подіум в ролі моделі в одній із колекцій. Як почувалися в цій ролі моделі, а не лише як координатора проекту? Чи не хотіли б Ви далі так експериментувати?

– Так, це був мій модельний дебют на великому подіумі. Всім вже відомий бренд Andre Tan, із запуском дитячої лінії став першим в Україні сімейним брендом. Тому ми вирішили запросити до участі в цьому показі відомих та близьких до нас людей із своїми дітками. Ми взагалі практикуємо, щоб в нас на подіум виходили не тільки професійні моделі, а й клієнти дизайнерів, відомі рівняни, мами дітей, які займаються в нас в ARTmodels. Я не скажу, що я сильно хвилювалася, бо я розуміла, що саме в цьому показі можна вийти, бо ніхто з професійних моделей там участі не брав. Але практикувати це далі і ходити по подіуму навряд чи я хотіла б. Час від часу можна, але не більше.

Але сподобалися відчуття?

– Звісно, це класно! Ти йдеш по подіумі, на тобі прекрасна сукня, макіяж, зачіска – емоції зашкалюють. Це можливість побачити свій проект з іншого боку. Дуже класний досвід.

Ви в ARTmodels вже кілька років. Розкажіть про якийсь найпам’ятніший момент?

– У нас що не подія, то здається, що вона буде найкрутішою. А потім ти починаєш думати над іншим проектом, і те, що ти робив раніше, вже не здається таким «вау».

Важко виділити якийсь певний момент. Але мені дуже запам’ятався XVI сезон Fashion Time, який проходив у Рівненському Міському Будинку Культури. Мабуть, тому, що я вперше була основним координатором і розуміла всю свою відповідальність. Це були якісь нові відчуття. Я спостерігала за трансформацією звичайної зали у справжній фешн хол і трішки хвилювалася. Коли ми зробили той майданчик і побачили вже його у всій красі, я заспокоїлася. А вже потім, коли зала заповнилася глядачами і почалося шоу – це було відчуття ейфорії. Ми це зробили! Тоді у нас був діючий шоу-рум, який зібрав стільки гостей, що не вміщалися в хол МБК. Дегустація хамону та віскі від WINETIME, пригощання від Ольги Пилипчук ароматними чаями. Пряма трансляція на канал Рівне 1. Нові дизайнерські колекції. Вперше була спікер-зона, де дизайнер Катерина Гончарук на основі своєї колекції розповідала про актуальні тренди того сезону. У нас навіть був діючий барбершоп. Це був крутий сезон, як і всі інші.

Що для Вас означає ARTmodels?

– Для мене ARTmodels – це, перш за все, територія, де збуваються всі творчі мрії. ARTmodels – це однозначно краса внутрішня та зовнішня. Все, що ми робимо, – це завжди гарно, вишукано, стильно, зі смаком. Тому є дві складові – втілення творчих мрій і краса.

Охарактеризуйте трьома словами: ARTmodels — це...

– Творчість. Краса. Розвиток.

Окрім того, що Ви успішно будуєте свою кар’єру в ARTmodels, Ви ще й прекрасна мама та дружина. Як вдається поєднувати сім’ю й кар’єру?

– У мене був певний критичний період, коли я змінила повністю свою діяльність. Спочатку ніби все було добре, а потім, коли я поринула в роботу з головою, то чоловік із дітьми трохи так насторожено почали на це дивитися, мовляв, мамо, повернися в сім’ю. Але я для себе твердо вирішила, що буду це робити, і сьогодні мене вже всі підтримують і навіть намагаються мені допомагати за можливістю, частіше приходять на проекти, тобто цінують мою працю, цінують мене як успішну бізнес-леді. У критичні моменти підготовки до проекту вже всі звикли, що мами може не бути вдома допізна, але це все вже сприймається нормально.

Із початком роботи над проектом Fashion Time Ви стали публічною та впізнаваною. Чи змінилося ставлення до Вас після цього, скажімо, у родині?

– Були певні моменти. Кожен чоловік має власний характер, він самець, його жінка має бути лише його. І коли жінка починає проявлятися, реалізовуватися, її життя наповнене не лише ним, інколи виникають певні непорозуміння. Але мій чоловік відчуває, що я щаслива від того, що роблю, це є головним аргументом для нього. Сьогодні у нас повна гармонія і я дякую своїм рідним за їх підтримку.

У чому, на Вашу думку, полягає поняття «бути жінкою»?

– Це дуже філософське питання.

Жінкою ти є від народження, а от відчувати себе справжньою жінкою може, мабуть, лише та, хто живе в гармонії з собою. Ти можеш ззовні бути дуже гарною, але в тебе буде стільки комплексів, що ця врода буде нівелюватися. Для мене бути жінкою – це бути в гармонії з собою, доглядати за собою, любити себе такою, як ти є, відчувати себе і робити все, щоб кожний день приносив лише позитивні емоції. Обов’язково для кожної жінки догляд за своїм тілом, процедури для себе, масажі, догляд за своїм обличчям, за волоссям. Тобто жінка має бути доглянутою, природньою, але в той же час внутрішньо наповненою, самодостатньою. Бути жінкою – це коли тобі самій з собою добре, коли тобі не потрібні якісь зовнішні показники для того, щоб бути щасливою.

Як Ви любите відпочивати?

– Я люблю подорожувати, тому що це завжди нові позитивні емоції. Для мене не важливо, куди ми їдемо, а важливий сам процес – дорога, щось нове бачити, відкрити цей світ по-новому.

Яке Ваше найулюбленіше місце з-поміж усіх, де Ви бували?

– Моя найулюбленіша країна – це, звичайно, Іспанія, зокрема, місто Барселона і містечка навколо неї – такі маленькі, гарненькі. Клімат іспанський дуже подобається, люди, їжа, кухня, атмосфера – там все моє любиме. Також для мене є ще один райський куточок – це острів Менорка. Він казковий, дуже гарний! Там взагалі панує атмосфера такого умиротворення. Обов’язково хочу туди повернутися, на тиждень зняти будиночок і пожити там. З усіх місць, де я була, мені цей острів чи не найбільше припав до душі. Там прекрасні панорами, море, гори. Що ще потрібно?

А про що Ви мрієте?

– Якщо про матеріальну мрію, то вже точно я знаю, що хочу машину, і я вже зовсім близько, щоб цю мрію реалізувати. А якщо більш глобально, то є в мене одна мрія, яку я загадую кожного Нового року. Я дуже хочу жити біля моря, зустрічати новий день під шум хвиль, бачити, як сонце встає з морської далі – це неймовірні відчуття. Впевнена: колись і ця мрія здійсниться.

Що, на Вашу думку, є головним у досягненні успіху?

– Я думаю, що треба просто любити життя, любити себе, бо любов – це основа. І працювати над собою. Бо ніщо і ніхто не зробить тебе успішним, якщо ти сам не повіриш у себе. Головне – не боятися змін!

Спілкувалася Марина НАЗАРЧУК

facebook-circular-logo instagram Group