РЕНОМЕ 30: про технології, драйв та цінності
ArtModels
РЕНОМЕ 30: про технології, драйв та цінності

РЕНОМЕ 30: про технології, драйв та цінності

Групу компаній РЕНОМЕ впевнено називають брендом Рівного. Хоча справедливо буде сказати, що своїми продуктами вони давно і далеко вже вийшли за межі міста та країни. Як же приватна місцева компанія, заснована на рік раніше, ніж Україна здобула незалежність, вистояла в період турбулентності, змінювалась і продовжує це успішно робити, читайте далі.

У РЕНОМЕ жартують, що компанія на рік старша, ніж незалежна Україна. Тоді, 30 років тому, все настільки швидко змінювалось, що небагато компаній змогли витримати такий темп та лишитись актуальними в сьогоденні. Але рівненська технологічна компанія РЕНОМЕ це змогла, і люди, які починали цю справу, працюють тут досі. Одна з співзасновників — Надія Гладкевич, коли пригадує, як починала роботу в компанії, називає себе романтиком.

«Коли з колегами переглянули свій шлях за 30 років, то виявилось, що ми змінювалися постійно. Я вважаю, що переміни — це добре, якщо вміти використати їх на користь справі. Важливо, щоб був драйв мислити нестандартно та виходити за рамки. Дуже важливо, що було, а ще важливіше, що буде», — говорить генеральний директор групи компаній «РЕНОМЕ» Надія Гладкевич.

Із таким настроєм 25 років тому РЕНОМЕ почала обслуговувати банкомати, коли вони іще не були поширеним явищем. А нині фактично кожен третій банкомат в Україні від РЕНОМЕ.

Дуже вузько було б сприймати РЕНОМЕ лише як гіганта будівельної галузі, адже це, в першу чергу, технологічна та багатовекторна компанія. Свого часу, ще до нульових, вони першими в Рівному відкрили мережу побутової техніки, а потім мережу фотоцентрів. Вони одні із першопрохідців почали виробництво металопластикових вікон з якісними німецькими комплектуючими і навіть виготовляли власні меблі. До того, як енергоефективні технології стали трендом, в РЕНОМЕ почали утеплювати будинки й перетворювати їх із сірих — повсякденних — у яскраві — життєрадісні. Ну, звісно ж, перші айтішники в Рівному також отримали роботу саме в цій компанії.

Сьогодні команда РЕНОМЕ є генераторами IT-продуктів, які полегшують життя громадян у сфері банківських технологій та впроваджують адміністративний сервіс майбутнього. Неймовірно, але РЕНОМЕ здійснює інтелектуальну експансію в Африку і своїми IT-продуктами помаленьку завойовує ринки далеких континентів, отримуючи контракти в Америці та Казахстані.

Якщо ви прочитали це, то, напевне, здивувались і поставили собі питання: як і чому вони це роблять — пробують усе?

Засновники дають відповідь, спостерігаючи за світом і людьми: очевидна криза споживання. Клієнт думає наперед і обирає те, що буде потрібно в майбутньому. Ось так і РЕНОМЕ шукає, що буде корисне людям завтра.

На локальному рівні всім рівнянам відомо: РЕНОМЕ вирізняється якістю та оригінальністю у кожному своєму будівництві. Компанія збудувала понад 65 000 м2 нерухомості в обласному центрі. Це житлові комплекси, що створюють нову концепцію житла та архітектурні тренди в місті.

«Ми не будуємо звичайне. Ми будуємо те, що змінює обличчя міста. У нас є ЖК «Spectrum», який став своєрідною революцією. До цього у Рівному ніхто не використовував такі нестандартні рішення у стилі постмодернізму з елементами high-tech. Але ростемо далі — і так з’явився ЖК «Pokrovsky Apart Complex». Це — нова філософія життя, тут і зараз у самому серці міста. Проєкт розробили наші партнери «Archimatika», це змінений прототип того, що будується в Нью-Йорку», — коментує Надія Гладкевич.

Усе в РЕНОМЕ формується навколо людей — команда для компанії — найбільша цінність та рушій розвитку. Засновники постійно повторюють це, а головне — відображають у діях.

Корпоративи й тімбілдінг — важлива складова життя реномешників. На свій ювілей вони придумали грандіозні плани, але карантин створив обмеження, тому 30-річчя вирішили відсвяткувати на свіжому повітрі у форматі європейського пікніка та толоки у парку біля ПДМу. Ним компанія опікується та інвестує в благоустрій уже 6 років.

«Будучи соціально відповідальною компанією, до 30-річчя РЕНОМЕ долучились до реалізації проєкту по ревіталізації біля Палацу дітей та молоді. Ми встановили лавочки, смітники та навіть собачу вбиральню. Все це ми робимо для того, щоб рівнянам та гостям міста було зручно та комфортно відпочивати тут», — розповідає про толоку директор РЕНОМЕ ЄВРОБУД Андрій Моніч.

У вересні РЕНОМЕ, в якості партнера, долучиться до проведення фестивалю креативності, інновацій та підприємництва у Рівному — House of Europe Festival. Адже ця команда вболіває за зміцнення креативного середовища, економіки та інвестиційної привабливості регіону.

Не зважаючи на солідний для компанії вік, старожилами себе РЕНОМЕ не вважають. Навпаки — їх погляд, спрямований вперед, і є тверде позитивне відчуття, що все найкраще ще попереду.

facebook-circular-logo instagram Group