«Sisters» – це вже бренд.
ArtModels
«Sisters» – це вже бренд.

«Sisters» – це вже бренд. Хотілося б дізнатися, як це сталося, з якими подіями пов’язано відкриття Вашої справи?

  • Усе почалося із блогу за волоссям, в якому не було ніяких продажів. Ми дві дівчини, які доглядали за собою, але ряд експериментів, невдалих зачісок зробили з Ілониного густого волосся паклю, а з мого тонкого три волосини. Тому до наших обговорень долучались інші дівчата, і сторінка стрімко набирала популярність.

Як зараз налаштована робота на два міста та ще й у двох напрямках – косметика для шкіри та волосся?

  • Усе виходить дуже природньо та органічно, тому що ми надійні партнери один для одного: віддаємося роботі на всі 100%, ділимось ідеями, потім разом їх втілюємо, страхуємо одна одну, підтримуємо.

Ви з сестрою бізнес-партнери. Які плюси та мінуси можете виділити в тому, щоб мати сімейний бізнес?

Мінуси? Жодного!

Плюсів безліч!

Наша перевага: ми вміємо розділяти обов’язки, не плутаємо сімейне та робоче. Водночас ми надійні партнери, які один за одного горою, а в особистому житті найкращі сестри-друзі. Довіряти роботу рідній людині це просто, напевно, із кимось іншим це все не вийшло б.

У будь-якому випадку розвивати SISTERS разом із сестрою це найкраще рішення в нашій роботі.

Як Ви вважаєте, завдяки чому SISTERS виділилися серед інших схожих магазинів?

  • Ринок професійної косметики дуже заповнений, але наша перевага це індивідуальна консультація. Можна купити 10 баночок, хаотично їх використовувати і не мати ефекту. А упорядкувати це все в одну систему, виявити помилки в догляді, надати рекомендації по застосуванню це і є основа нашої роботи, тому в нашому профілі так багато результатів «до» та «після».

Велику роль у Вашому просуванні відіграє особистий бренд. Як Ви його будували і чи ставили собі це за ціль?

  • Мені здається, що створити бренд у сфері косметики і не бути його обличчям, це не логічно. Адже дівчина повинна бачити, як засоби наглядно працюють. Ми обличчя та волосся SISTERS.

Ви майстри у грамотному використанні соціальних мереж. Розкажіть, як змусили Інстаграм працювати на Вас? Чи легкий це шлях?

  • Коли ми починали вести сторінку, не було stories, igtv, ніхто не чув, що таке якісь алгоритми і що в Інстаграм є якісь правила. А така професія, як SMM не існувала. Тому для нас всі знання прийшли в процесі роботи, і те, чому зараз вчать, ми дізналися самі. Коли Ви унікальні, то Інстаграм із радістю попрацює на Вас. Зараз у нас вже є команда працівників, у якій 15 дівчат, тому що об’єми роботи зростали, відповідно потрібно було частину повноважень делегувати.

В управлінні взаємовідносинами з клієнтами важливі постійність та індивідуальний підхід. Що Ви робите для того, щоб встановити довгострокові стосунки з клієнтом та заохочувати нових?

  • Насправді тут все просто.

Знижки, акції, розпродажі, чорна п’ятниця. Реклама в блогерів важлива складова. Також пошук нових брендів. Власний розвиток. У мене була третя стадія акне, а в Ілонки відсутній догляд як такий взагалі. Зараз все якісно змінилось.

Які плани щодо розвитку SISTERS Ви собі ставите?

  • Ну хто ж про плани розповідає? Після втілення в життя будемо озвучувати.

Кажуть, що успішні люди мають свої особливі звички, які дозволяють їм досягати висот в бізнесі та в житті. Чи є такі у Вас?

  • У нас немає на таке часу. Ми прості земні дівчата, мами, сестри, бізнес партнери, і все це ми намагаємося поєднувати в житті.
facebook-circular-logo instagram Group